16.03.2020
Українська мова
Урок №49
Тема:Правило "дев'ятки"
Повторити теоретичний матеріал стр.127-128
Виконати завдання №6,стр.130
На стр.131 розглянути і виконати завдання до розділу "Культура слова"
Підручник О.Авраменко " Українська мова"10 клас (головна сторінка)
Переглянути експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=-E35r5eXgas&feature=emb_logo
Урок №50
Тема:Складні випадки написання прізвищ
Виписати тези до теоретичного матеріалу стр.132-133
Виконати завдання №2,3,7
Підручник О.Авраменко " Українська мова"10 клас (головна сторінка)
Переглянути експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=-6IK1B7ajvU
23.03.2020
Урок № 51
Тема:Складні випадки написання географічних назв. Читання тексту мовчки.
Повторити теоретичний матеріал стр.138-139
Виконати завдання №2,3,6,стр.141-142
На стр.143 розглянути і виконати завдання до розділу "Культура слова"
Підручник О.Авраменко " Українська мова"10 клас (головна сторінка)
Переглянути експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=zVVte24KU7k
23.03.2020
Урок №52
Тема Розрізнення прислівників і співзвучних сполук.
Виписати тези до теоретичного матеріалу стр.144
Виконати завдання №2,3,7 на стр.145-146
Підручник О.Авраменко " Українська мова"10 клас (головна сторінка)
Переглянути експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=4PJEryl9aK4https://www.youtube.com/watch?v=4PJEryl9aK4
30.03.2020
Урок №53
Тема: Написання -не-ні-з різними частинами мови
Опрацювати теоретичний матеріал стр.147-148
Виконати завданя №2,3,4.
Перегляньте експрес-урок,і обміркуйте його.
https://www.youtube.com/watch?v=6zD3yIy50wg
Урок №54
Тема: Контрольна робота
Орфографічна норма.
1. Запишіть у два стовпчики:
1) слова, у яких написання ненаголошених голосних перевіряється наголосом у спільнокореневих словах — звивається, тремтіти, терпіти, непримиренний, наближається, правильний, смиренний.
2) слова, у яких написання ненаголошених голосних перевіряється за словником — химерний, тривожний, минулий, теоретичний, диригувати, християнство, експеримент, медицина, меридіан, претензія, інцидент, презентація, інженер, експериментувати, тривалий, справедливий, килимарство, киселик.
Власний приклад:
1) слова, у яких написання ненаголошених голосних перевіряється наголосом у спільнокореневих словах:
[е] – [еи]: [веисна´] весна, бо ве´сни, [о´зеиро] озеро, бо озе´ра, [веисе´лиĭ] веселий, бо ве´село, [веирши´на] вершина, бо верх.
[и] – [ие]: [ве´лиеч] велич, бо вели´кий, [чиесло´] число, бо чи´сла, [виешне´ва] вишнева, бо ви´шня, [тиехен’ко] тихенько, бо ти´хо.
2) слова, у яких написання ненаголошених голосних перевіряється за словником:
бензин, бетон, деталь, демократ, жетон, медаль, метро, левада, пенал, чемпіон, кишеня, кипарис, лимон, лиман, пиріг, цибуля, шинеля, диригент, речитатив.
2. Згрупуйте подані слова за написанням:
1) слова, що пишуться з м’яким знаком — Нью-Йорк, портьє, ательє, конферансьє.
2) слова, що пишуться з апострофом — комп’ютер, від’ємний, п’єса, ін’єкція, кутюр’є, Монтеск’є, прем’єра, верб’я, здоров’я, черв’як, трав’яний, матір’ю, рум’яний, подвір’я, об’єднаний, роз’ятрений, інтерв’ює.
Власний приклад:
1. суть, день, вільний, боротьба сторононька, тонесенький, малюсiнький.
2. торф’яний, трьох’ярусний, трав’янистий, Лук ‘янівка, львів’янин, любов’ю, лев’яча
3. Запишіть у два стовпчики:
1) слова, у яких спрощення приголосних позначається на письмі: пестливий, баластний, хвастливий, агентство, контрастний, кістлявий.
2) слова, у яких спрощення приголосних не позначається на письмі: обласний, швидкісний, вісник, усний, доблесний, щасливий, пісний, чесний.
Власний приклад:
1. зап’ястний, хворостняк, форпостний, студентський, агентство.
2. виїздити — виїзний, тиждень — тижня, щастя — щасливий, честь — чесний.
4. Запишіть у два стовпчики:
1) слова, у яких подвоєння букв позначає збіг приголосних: незмінний, піддався, лляний, віконний, наддніпрянський, беззахисний, ранній, переддень, білопінний.
2) слова, у яких подвоєння букв позначає подовження приголосних: підніжжя, навмання, коріння, миттю, розрісся, відлуння, кукурудзиння, свавілля, широченний.
Власний приклад:
1. заввідділом, юннат, бовван, овва.
2. Ілля, Ганна, зрання, спросоння, багаттям, але багать.
5. Утворіть і запишіть прикметники із суфіксами -ев-, -ов-.
Спаржевий, межовий, кущовий, перцевий, кульовий, гелєвий, гирьовий, акацієвий, гелієвий.
Власний приклад:
Вишневий, помаранчевий, кінцевий, поштовий, бузковий, сольовий.
6. Запишіть, уставляючи пропущені букви та обираючи потрібну літеру з дужок.
Схарактеризувати, зцілення ,стверджувати, скривдити, сховати, зшивати, спочатку, скуйовдити, припаркувати, преспокійний, прив’ялий, причепуритися, презирство, престарілий, притрусити, примовкнути.
Власний приклад:
Притихнути, прехороший, збирати, схопитися.
06.04.2020
Урок №55
Тема:Морфологічна норма.Морфологічна помилка
Тема:Морфологічна норма.Морфологічна помилка
Опрацювати і виписати тези зі стр. 152.
Виконати завданя № 2,3.
Опрацюйте і прокоментуйте розділ"Зауважте"
Перегляньте телесюжет про Аду Роговцеву, і виконайте завдання.
Стисло перкажіть, доповніть свій переказ своіми враженнями.
https://www.youtube.com/watch?v=lPYmpgN40LM
Урок №56
Тема: Іменник.Рід іменника.Паралельні родові форми іменника.
Опрацюати теоретичний матеріал стр.156-157
Виписати тези
Виконати завдання №2,3,5
Фемініти́ви (фемінативи; nomina feminativa, nomina feminina; від лат. fēmina — жінка, fēminīnus — жіночий) — група морфологічних одиниць, маркованих граматичним жіночим родом, альтернативних або парних аналогічним одиницям чоловічого роду, що утворює здебільшого стилістично забарвлений прошарок словникового складу, сфера вжитку якого часто перебуває за межами літературного мовлення. В українському мовознавстві фемінативами традиційно називають лексичну групу іменників спільного роду, що становлять шар експресивно-оцінної лексики.
Переглянте експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=Et8l4SO4Wlk&vl=ru
13.04.2020
Урок №57
Тема:Число іменника.Іменники,що мають лише форму однини або множини.
Опрацювати таблиці стр.161-162 (виписати тези).
Виконати завдання № 4,7
Перегляньте експрес-урок "Говоримо про пошанну множ ну" й перекажіть його.
https://www.youtube.com/watch?v=Q7KI_6x_w8g
Урок № 58
Тема:Складні випадки відмінювання іменників I-II відміни.
Опрацювати теоретичний матеріал стр.166-167 (виписати головне)
Виконати завдання № 2,4
Перегляньте відеоматеріал для повноцінного розуміння теми уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=Y6uj4FEr2bA
27.04.2020
Урок №59
Тема:Складні випадки відмінювання іменників III-IV відмін.
Опрацювати таблиці(виписати головне) стр.168
Виконати завдання № 3,6,7.
Перегляньте експрес-урок "Що означає вислів ГРОШІ НЕ ПАХНУТЬ?" і перекажіть його.
https://news.google.com/
Підручник О.Авраменко " Українська мова"10 клас (головна сторінка)
Урок №60
Тема:Закінчення -У-Ю-,-А-Я-,в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду.
Прочитайте діалог і виконайте завдання стр.171
Опрацюйте таблицю стр.171 (обов'язково з прикладами).
Виконайте завдання № 2,3,6,7.
перегляньте експрес-урок "Тільки не дивіться в нижню частину екрану
https://www.youtube.com/watch?v=s-DlqFhiiCc
Урок №60
Тема:Закінчення -У-Ю-,-А-Я-,в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду.
Прочитайте діалог і виконайте завдання стр.171
Тема:Закінчення -У-Ю-,-А-Я-,в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду.
Прочитайте діалог і виконайте завдання стр.171
Виконайте завдання № 2,3,6,7.
перегляньте експрес-урок "Тільки не дивіться в нижню частину екрану"
https://www.youtube.com/watch?v=s-DlqFhiiCc
04.05.2020
Урок №61
Тема: Особливості кличного відмінка.
Прочитайте діалог і виконайте завдання стр.175
Виконайте завдання № 2,3,4.
Перегляньте експрес-урок "З днем (чи Днем) народження?" і перекажіть його.
https://www.youtube.com/watch?v=F3AN_-aYy6M
05.05.2020
Урок №62
Тема:Творення й відмінювання імен по батькові.
Виконайте завдвння №2.3.
Перепешіть текст,уставивши,де потрібно,пропущені літери й розставивши розділові знаки,стр.180,№4.
Перегляньте експрес-урок " Анна чи Ганна?"і перекажіть його.
https://www.youtube.com/watch?v=7bbHydvphqw
06.05.2020
Урок № 63
Тема: Директорська контрольна робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар